søndag 11. november 2012

Farsdag

Kjære far, gratulerer så mye med farsdagen.  Jeg må virkelig beklage at det ikke ble noe frokost på deg i år. Til gjengjeld får du deg ett eget innlegg her på bloggen min. Jeg håper du har hatt en flott søndag!
                                         Camilla og far

Hjemme i Norge er det kanskje en selvfølge for de fleste ungdommer å ha en far å si gratulerer med dagen til, men her nede i Uganda er situasjonen en helt annen. Senest i dag ble jeg spurt om jeg både hadde en far og en mor. Hvordan var det mulig? Og om jeg hadde kontakt  med begge…
Nei her er det å ha en far langt fra en selvfølge. Nå har jeg virkelig skjønt hvor heldig jeg er som har en så flott familie hjemme som er så glade i meg. 
Heldigvis er det mange som har en far, større en noen annen…
«Se hvilken kjærlighet Faderen har gitt oss, at vi skal kalles Guds barn!»
                                                                                - 1 Johannesbrev 3:1

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar